Søger Admin
Hvis du selv ejer en server, er det på sin plads du også lærer plugins..det er ikke svært når man bare er kommet igang, og ellers findes der et utal af guides..
Har du brug for gratis hjælp til valg at server host eller andet server relateret? PM mig.
Ejer af Opixhosting.net, en dansk Minecraft host!
Hvis du selv ejer en server, er det på sin plads du også lærer plugins..det er ikke svært når man bare er kommet igang, og ellers findes der et utal af guides..
Helt enig Dumt og have en server hvis man ikke kan finde ud af Plugins, men ja det nemt og lære.
l?
DO NOT PUSH THIS BUTTON
Helt enig med de 2 andre.
Og udover det virker du lidt useriøs, men hvis du kunne fortælle lidt om serveren kan det godt være jeg havde lyst.
Jeg hedder PixelDrengen
Skriv til mig hvis du skal have hjælp angående minecraft server :-)
1. Det havde jeg ikke lige tænkt.... Ment på den måde at jeg havde ikke tænkt mig at jeg skulle have adgang til serveren men jeg skulle guide ham igennem eller noget.
2. Det kan være han selv hoster :-?
Jeg hedder PixelDrengen
DU kan ikke, du kan bruge en client en har lavet til det :) så nej, du har ikke rigtigt nogen "hack" skills..Udover det var det tåbeligt at dig at sige du bruger hacks, for nu kan du værtfald godt regne med du blir bannet på et par server, du er på min ban-list værtfald. :)
Har du brug for gratis hjælp til valg at server host eller andet server relateret? PM mig.
Ejer af Opixhosting.net, en dansk Minecraft host!
Altså at stjæle andres oplysninger eks. bank, password o.s.v Hvis det skulle være rigtigt hedder det at Cracke. Som thefulfoz siger så er at hacke en god ting på sin måde ... :P
Jeg hedder PixelDrengen
Hvad siger i til, at vi fremover bare bruger ordet "hacke" i den betydning vi nu ønsker? Og uden alle de der kommentare? Er sikker på, at vi alle efterhånden har læst den fucking wikiside og da "hack" alligevel bliver brugt over alt i medierne, må vi vel gå udfra, at folk ved hvad der bliver snakket om...
hej jeg hedder seb_dk1 på minecraft og jeg kan alt med en server jeg kan op hack alt
xXHaxor1337Xx :O
Mange vil beskrive mig som en nørd inden for IT. Du er velkommen til, at sende mig en PM, hvis du har et spørgsmål, eller har brug for hjælp ;)
Hack? Misforstår stadig folk hvad Hack egentligt betyder?
Hack er en god ting, men ikke mere nu når folk siger at det er at stjæle på nettet!
Enig battle!
Ords betydning ændrere sig igennem tiden.. fordi der er en eller anden der troede det betød noget andet :P
Totally Arton!
d. 10/02-2013 kl 20:28
3757 visninger
Forfatter: MultiProGamming
i dag kl 05:10
100 visninger
Forfatter: Geden
i dag kl 08:09
110 visninger
Forfatter: Geden
i dag kl 00:55
157 visninger