NorthCraft - Norsk Svensk og Dansk Survival server [PvP/PvE]

Forum » Minecraft server » NorthCraft - Norsk Svensk og Dansk Surviva.. (24 indlæg) Vist 999 gange
< | 1 | 2 | >
#1: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 11:50

(Startet 15.11.2011)

NorthCraft er en Minecraft survival server for norske, svenske og danske spillere (Kører sidste version af spillet) Her kan du bygge hvad du vil. Du får også en liste med diverse kommandoer (som du finder på forumet) som du kan bruge i spillet. Ingen teleport/warp (Du kan bruge home og sethome og /spawn). Formålet er, at du skal bygge dig op fra bunden, skabe noget stort, bygge et hus, blive ryg osv. Du finder mere information om os på vores hjemmeside.

Hvorfor skal jeg sende en ansøgning? (Byggetilladelse)? Man skal ansøge, så man er registreret i vores system, hvorpå vi kan forhindre folk i at griefe osv, da vi via ansøgningen vil vide mere om dig og din persona, inden vi lader dig komme ind på serveren.

Vi har et godt støttesystem. Trænger du til hjælp eller oppdager noget ulovligt, så skriv /pe new + "Det du skal bruge hjælp til" ELLER brug livechatten på vores hjemmeside!

Vi har også Towny hvis du ønsker at starte en by eller blive medlem i en by. Serveren er sponsoreret af alle medlemmene på serveren. Den kører Linux og filene bliver overført på ram, som gør at alt bliver meget hurtigere + at vi bruker ssd disk.

Vi har Valuta og Butikker. Er du med i en by, kan du starte butik der eller leje et tomt hus i fællesbyen som du kan bruge til at sælge dine varer. Du tjener penge på at sælge varer, dræbe mobs, spille lotto eller ved at starte en by og få dine medlemmer til at betale skatter. 
Med jævne mellemrum arrangerer vi små events, f. eks pvp og alle kan deltage.

Serveren:
Linux server med 30 GB ram, ssd harddisk og regelmæssig backup. Ups sørger for at serveren ved strømnedbrud har nok strøm til å skru seg av riktig.
Serveren logger alt som sker så vi som moderatorer på serveren kan håndhæve reglene og gøre spiloplevelsen bedre for spillerne ved at rulle tilbage på eksempelvis griefing, når vi bliver varlset om det.

Navn: NorthCraft
Kort og godt: Vi er et skandinavisk samfund som bare tager imod norske,danske og svenske spillere.
Teamspeak: Ja
Facebook: NorthCraft facebook
Gamemode: Survival

Map

www.cotnorth.com eller mc.cotnorth.com
Vi ses på NorthCraft :thumbup: 

#2: NannaLB
Skrev d. 24/07-2012 kl. 12:21

Hej Knutarn og velkommen til det danske community! Hvor er det dejligt at se, at der arbejdes på tværs af landegrænserne. 

Jeg har lige kort kigget forbi serveren, trods det er begrænset hvad man kan formå, når man blot er gæst. Så jeg har smidt en ansøgning, da jeg lige vil se lidt grundigere på det hele. Jeg har også været et smut forbi jeres TS3, som dog var lidt tom. :)

Til de danske brugere herinde: Det kan være lidt svært at forstå på overstående tekst, men man skal altså sende en ansøgning for at få en rang på serveren, ligesom det er også er sådan med mange danske servere. Der kan ansøges på de hjemmesider der er blevet opgivet i det første indlæg. 

Nanna.

//NannaLB

Youtube.com/NannaLB

#3: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 12:32

Ja TS og serveren er litt tom for tiden. grunnet ferie. Og vi består mest av folk over 16år. Så er en ganske våksen server. Skal personelig se på søknaden din^^

Ja har ikke funnet noen til og oversette det til dansk enda. hoper på og finne en dansk som kan oversette det^^ 

#4: NannaLB
Skrev d. 24/07-2012 kl. 12:38

Åh, de skandinaviske sprog er dog meget lig med hinanden, så mon ikke vi nok skal kunne få kommunikation til at fungere frem og tilbage - Især hvis tråden her sender flere danskere jeres vej, hvilket jeg naturligvis håber på. Det ville da kun være sundt med spillere fra både Norge, Sverige og Danmark. Det ser i hvertfald rigtigt hyggeligt ud, dét, jeg indtil videre har fået taget et kig på. 

Om ikke andet kan jeg godt hjælpe jer med at oversætte nogle ting til dansk, som I eventuelt skal bruge hjælp til. Send mig en PM på siden her, så vi ikke får spammet tråden helt forfærdeligt :)

//NannaLB

Youtube.com/NannaLB

#5: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 12:41

ja^^ Sender deg PM:D

#6: Copenhagenguy
Skrev d. 24/07-2012 kl. 12:52

Der er en dansk Northcraft. Jeg bygger på den, og vil meddele dig om at vi har været oppe i et godt stykke tid. http://northcraft.dk/ 
jeg ved at i har været oppe i noget tid længere end os, men vi bliver nødt til at finde enoverenkomst (agreement) :)

Begrundelse: Da vi satte os ned for at finde et navn, googlede vi det, vi brugte tid på det, men efterhånden fandt vi kun en gammel server af 2 12 årige for efterhånden lang tid siden. Vi fandt intet med jer, men hvis det var havde vi ikke taget navnet. Kontakt SolidGeek da han er ejeren... 

I <3 QRINCE

#7: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 13:07

For min del så går det bra med at dere heter NorthCraft.dk selv heter vi NorthCraft.no eller mc.cotnorth.com som er grunnlinken. Vi er også registrert som firma under cotnorth.no eller cotnorth.com

Jeg veit også at det finnes en svensk server som heter northcraft og en engelsk en. veit ikke om de lever enda.

Men vis det kan by på problemer. så kan vi sikkert bli enige om noe^^

#8: Dragoneggcraft
Skrev d. 24/07-2012 kl. 13:29

Har opdaget en bug!, Det er jeg skulle lige købe en båd og jeg var ikke medlem så miste jeg båden og 10 kr.

Advarsel jeg snakker meget :D.

Hjemmeside : www.dragonegcraft.dk

youtube : www.youtube.com/user/IronSworddk

#9: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 13:38

Ikke noe fare 10kr er ingen ting. Du kan få opp til 30kr ved og drepe en mobs^^ Men du skal egentlig ikke kunne kjøpe den. hmm Skal snakke med utvikkelings teamet

#10: Dragoneggcraft
Skrev d. 24/07-2012 kl. 13:59
knutarn skrev d. 24/07 kl. 13:38

Ikke noe fare 10kr er ingen ting. Du kan få opp til 30kr ved og drepe en mobs^^ Men du skal egentlig ikke kunne kjøpe den. hmm Skal snakke med utvikkelings teamet

Godt jeg kan forstå lidt norsk ellers have jeg været helt blank nu men tak ;).

Advarsel jeg snakker meget :D.

Hjemmeside : www.dragonegcraft.dk

youtube : www.youtube.com/user/IronSworddk

#11: knutarn
Skrev d. 24/07-2012 kl. 14:09

Hehe ja^_^ Vi jobber med en ny webside fortiden. Så den websiden vi har nå kommer til og bli byttet ut med den nye om noen uker. 

Vi har også et protal system ved spawn. Vis dere ser map: http://mc-server.cotnorth.com:8123/ Så kan dere se de store feltene med farge i. Dere kan feks gå i portalen som heter "grønland" så kommer til i det felte. så slipper dere og gå så langt. Det er en måte og få alle spillerene til og bygge langt unna.

Som ny medlem. så blir dere i en group som heter "noob" Da kan dere joine noob town. og få muligheten til og starte og bygge på en PVP fri sone. Dere kan skrive /spawn for og komme til NC by. det er den byen i mitten av mapen.

Vi driver også og lager mange Guider til de pluginsa som vi har, det kommer på den nye websiden om 2-3 uker 

Vis dere lurer på noe. så har vi live chat på websiden og dere kan sende e-post til cotcraft@gmail.com  

#12: Copenhagenguy
Skrev d. 24/07-2012 kl. 19:47
knutarn skrev d. 24/07 kl. 13:07

For min del så går det bra med at dere heter NorthCraft.dk selv heter vi NorthCraft.no eller mc.cotnorth.com som er grunnlinken. Vi er også registrert som firma under cotnorth.no eller cotnorth.com

Jeg veit også at det finnes en svensk server som heter northcraft og en engelsk en. veit ikke om de lever enda.

Men vis det kan by på problemer. så kan vi sikkert bli enige om noe^^

Er utroligt glad for at det ikke bringer nogle problemer :) Det er også 2 forskellige koncepter vi køre. Held og lykke med serveren, håber det hele kommer til at gå som det skal :)

I <3 QRINCE

#13: knutarn
Skrev d. 26/07-2012 kl. 16:48

jepp^^ btw her er en film fra events vi hadde i går, med en av våre nye dansker:D

http://www.youtube.com/watch?v=iQt-M65p3iM&list=PL2CCA2A0693E9F75F&index=1&feature=plpp_ video

#14: thefulfoz
Skrev d. 26/07-2012 kl. 19:27

Dejligt at norsk og svensk minder så meget om dansk :D

Signaturen er ingenting

#15: knutarn
Skrev d. 31/07-2012 kl. 14:04

Ja det er sant^^

< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar