Vil i købe her?
Enig med Mr_H4mm3r!
OnlineKlubben.dk
"Vi spiller stort set alt"
IP: 46.253.196.51:28865
Nej. Det ser håbløst ud og du linker til en udbyder som er billigere end dig
www.MineCraftListen.dk - Den Danske Minecraft Serverliste
www.wasteland.danskforum.net - What do we waste ? Blocks, and lots of them
http://www.facebook.com/WorldOfWasteland
Hvis du trykker "køb server" i venstre side kommer den også ind på www.gameservers.com ?? :D
Ejer af: MineCommunity
http://www.minecraftlisten.dk/vis-server/1533-MineCommunity
Facebook:
http://www.facebook.com/MineCommunityDK
Jeg har lige noget: baggrunden er Sort/Grå og banneret er MørkeBlåt Altså nogle meget mørke farver og det er grunden til at det ser så rodet ud. Hvis det var lidt mere lyse farver som Hvid, LyseGrå , Sort ( Ikke For meget). Specielt Banneret er vigtigt at det ser indbydene ud fordi at det er det som folk vil huske jer for.
Man kan faktisk samligne det med.
Hvis du så en Mand med Sort hår, jakke, sko o.s.v altså en Goth så ville man ikke tænke at han var en guttermand FØR man man faktisk kender ham.
Og lige et ekstra råd: Sørg for at det er lidt billigere end alle andre hostere FORDI i er nye og ingen kender jer.
Jeg hedder PixelDrengen
Skriv til mig hvis du skal have hjælp angående minecraft server :-)
Nej jeg siger ikke det skal koste 10kr.....
Bare at det skal være billigere end andre hostere.
Fordi Alle vil da hellere købe en minecraft server af en hoster som de ved er kvalitet og som virker end en helt ny hoster som har samme priser som den de allerede kender i forvejen.
Så der bliver nød til at være noget "Derfor skal i vælge os....."
Jeg hedder PixelDrengen
Skriv til mig hvis du skal have hjælp angående minecraft server :-)
Ralle, hvad synes du en server skal koste, 10 kr?
Du kunne da starte med at smide spec's op, på det de nu bliver hostet på, istedet for at skrive at man får 1 gb ram for 100,-
Du kan leje dedikeret computere med 16 gb ram, til omkring 300,- som er virkelig elendige, og hvis vi nu siger det er sådan en maskine du hoster dem på, er det jo kun en fed forretning for dig, hvis du vel og mærket får solgt nok servere., men derimod en VIRKELIG elendig server du sælger til kunden.
Kunne heller ikke ligefrem forstille mig at i havde samme kvalitets servere, som mange af de store hosts, da i ikke ligefrem udgiver jer for at være særlig professionelle.
Og hvorfor sælge admin på samme hjemmeside som du lejer servere ud, og reklamere for 100 andre ting (hvis det er folk der sponsorere jer er det vel fint nok, men jeg tvivler..)
i går kl 21:04
340 visninger
Forfatter: Geden
i går kl 12:30
178 visninger
Forfatter: TortenSkjold
d. 05/04-2013 kl 16:53
48164 visninger
Forfatter: TroelsBay
i går kl 00:25
76 visninger
Forfatter: HDGuiden
Skrev d. 24/07-2012 kl. 03:25
www.Wings-Gaming.dk/minecraft - ville i købe en server der hvis i kom fordi, da jeg ikke bruger et godt betalingssystem er fordi det er et lille side projekt, men alligevel er kvaliteten stadig høj.
Host din billige MineCraft server her - www.Wings-Gaming.dk/minecraft