hvordan køber man en minecraft server
< | 1 | 2 | 3 | 4 | >
Hvis du ikke selv kan finde svarene på de spørgsmål, så bør du ikke kaste dig ud i at drive en server.
jeg skrev kun tråden fordi jeg ikke vidste hvordan man køber en server fordi lige pluselig tænkte jeg at det var på tide købe en minecraft server som jeg kunne dele med alle jer på minecrafforum som har købt minecraft
har ingen signatur endnu
Jeg ved det men paa en betingelse jeg bliver admin ogsaa laver jeg permissions i server
Jeg ved det men paa en betingelse jeg bliver admin ogsaa laver jeg permissions i server
du kan tro nej men vis du hjælper med at få bygget serveren op kan bestemme om du enten vil være owner eller moderator
har ingen signatur endnu
owner er ejer
Altså det nok lige lidt svært at drive en server hvis du ikke har forstan på hvordan man installere de forskellige plugins.
Men du kan vel altid gå ind på youtube og søge på det plugin som du ikke kan finde ud af og så tage den der fra.
Ellers vil jeg anbefale:
http://www.multiplaygameservers.com/
Fordi ved de fleste plugins har de lavet en meget nemt og overskueligt "System" sådan at man nemt kan ændre på indstillingerne på de forskellige plugins.
Det er dog lidt dyrt.
Men du kan jo bare spørge Support, jeg er sikker på de nok skal guide dig så godt de kan på engelsk så du kan få købt din server.
Jeg hedder PixelDrengen
Skriv til mig hvis du skal have hjælp angående minecraft server :-)
i går kl 16:18
210 visninger
Forfatter: anton321m
i går kl 10:45
81 visninger
Forfatter: anton321m
i dag kl 00:41
122 visninger
Forfatter: kannibaljoe
i går kl 23:41
555 visninger
Forfatter: Frederikbontved
i går kl 15:27
62 visninger
Forfatter: Nikonda
d. 10/02-2013 kl 20:28
2449 visninger
Forfatter: MultiProGamming
Skrev d. 23/07-2012 kl. 10:44
udfyld dette skema så hjælper du mig
husk at skrive hvordan man bestemmer hvem der skal være hvad ellers får min server som jeg vil lave ikke nogen admin owners og moderator
den hjemmeside hvor du køber en minecraft server:
hvordan man køber en minecraft server derinde:
har ingen signatur endnu