Hvor meget vil i give for en Minecraft server?
< | 1 | 2 | >
Vil til hver en tid hellere hoste en minecraft server hos et andet firma, som man kender i forvejen, og prisen sikkert er nogenlunde det samme..
Altså hvis det var mig som stod i din posistion, ville jeg nok vælge 100 kr og 1 gb.
Og så købe højere, hvis du der kommer mange online, og du også selv er mere glad for den. :)
Hey du, ja dig! Du må gerne tjekke min YouTube kanal ud http://www.youtube.com/user/DanishEverything
Hav en god dag!
Gør evt. sådan, at man kan vælge support fra? Dem der har kørt server i lang tid gider ikke, at betale næsten der dobbelte for, at en eller anden svarer inden for en time på en ticket. Ingen support skal selvfølge være lig med billigere pris.
Mange vil beskrive mig som en nørd inden for IT. Du er velkommen til, at sende mig en PM, hvis du har et spørgsmål, eller har brug for hjælp ;)
Er enig med ralle, i hvert fald bliver der flere og flere.
Jeg synes dog, at det er ærgeligt at der bliver startet endnu en tråd, hvor man udmelder antal RAM og prisen for dem.
Hvorfor skal det hele handle om RAM?
Jeg er fløjtende ligeglad med hvor meget RAM min server har. Det er fuldstændigt underordnet, jeg interesserer mig KUN for om den kan holde det antal ønskede spillere, med de plugins jeg nu har installeret...
Ud fra den pris i har givet mig, kan jeg jo bare konkludere, at der både findes mere erfarne danske og internationale hosts, som er billigere. Så ja, det er for dyrt.
Hvad er det lige der gør, at i er anderledes? Hvorfor skal jeg vælge jer, fremfor en meget mere erfaren host?
Og ja, jeg har set jeres "hvorfor os?" side, men sådan en side har alle hosts, og der står meget det samme alle steder.
Dog er det helt klart et stort + at i har en livechat, som faktisk var online da jeg tjekkede.
TL;DR
Skriv dog i det mindste en lille forklaring omkring jeres firma / hvad i kan som andre ikke kan, før i bare slynger priser ud og spørger hvad vi synes om dem. Højst uproffessionelt, hvis du spørger mig.
WWW.FREAKYVILLE.DK -> DANMARKS STØRSTE SERVER
Vi tilbyder: SkyBlock, Factions, Creative
IP: mc.freakyville.dk
Tak for svarene alle sammen;) Som det ser ud nu bliver priserne sådan;)
Vi har desuden åbnet for preorders http://powerservers.dk/minecraft-preorder og i kan bruge rabatkoden "pre20"
Hvordan kan i sælge servere når jeres egen server ikke engang har over 2 gb ram ?
Efter at have tracert jeres ip kan jeg vel bare konkludere at man ikke får hvad man bestiller hos jer.
Sporer rute til powerservers.dk [212.97.132.137]
over et maksimum af 30 hop:
1 8 ms 7 ms 7 ms 172.18.192.1
2 17 ms 7 ms 9 ms ge-1-1-0-330.hinqu1.dk.ip.tdc.net [62.242.233.17
]
3 11 ms 9 ms 19 ms ae-1.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net [83.88.21.83]
4 18 ms 20 ms 19 ms cpe.xe-7-3-0.alb2nqp7.customer.tele.dk [87.54.29
.190]
5 24 ms 9 ms 9 ms te0-1-0-0.asr1.taa.cph.ngdc.net [77.66.55.36]
6 9 ms 9 ms 9 ms cohaesio.cr0.taa.cph.ngdc.net [217.116.238.59]
7 9 ms 9 ms 11 ms ws37.surf-town.net [212.97.132.137]
Sporing fuldført.
Her ender i : ws37.surf-town.net [212.97.132.137]
Surftown udbyder ikke mere end 2 gb, så syntes jeg det er dumt at sige i kan udbyde minecraft med 4 gb. Flot at i prøver at snyde som nye indenfor faget.
Hej Rokeys
Kan høre at du ved rigtig meget om servere...
Så jeg er ked af at fortælle dig at vi ikke hoster vores hjemmeside (den som du har pinget) på vores egne servere:P Det sikre at hvis vi skulle være så uheldige, at vores maskiner til hosting af gameservers gik ned ville vi stadig kunne komme i kontakt med vores kunder via. hjemmesiden;)
Men du kan jo prøve at pinge vores test servere;)
Og for det andet vil vi ikke hoste Minecraft, på de servere som vi pt. hoster CS:S på;)
rokeys, dumt indlæg...
Hvis du på den måde skal angribe, ja så tænk dig i det mindste om inden.
Til folk som tror rokeys har ret; læs power's indlæg.
Vi behøver ikke diskutere deres server specs ydeligere. Selvom de var hosted hos surftown, kan det jo ikke udelukkes at de havde en speciel aftale.
Til power:
Jeg synes stadig, at du mangler og svare på mit indlæg, og/eller rette i det første indlæg, og i det mindste fortælle bare lidt om firmaet. Vi ønsker ikke reklametråde som disse for såvel servere som firmaer her på siden, uden at der er en nogenlunde ordenlig beskrivelse.
Pt. er der ikke nogle bestemte retningslinjer for firmaer, som ønsker at promovere sig gennem minecraftforum.dk, men tilføj/svar på nogle af de ting jeg snakkede om i mit første indlæg.
WWW.FREAKYVILLE.DK -> DANMARKS STØRSTE SERVER
Vi tilbyder: SkyBlock, Factions, Creative
IP: mc.freakyville.dk
Hvorfor det skal handle om RAM?:)
Vi synes helt klart det er den bedste måde at sælge Minecraft servere, hvis det skal være fair for alle parter, og samtidig være realistisk...
Vi kunne jo godt sige at man kunne få 10 slots for xx kr, men problemet er bare at det ikke kan lade sig gøre... Med de rigtige plugins og flere verdener osv. på 3-4 servere, kan det jo tage alt RAM fra vores server-maskine... Og når deres server så crasher (pga. overdreven brug af plugins osv.) vil de brokke sig over at det er dårlige servere.
Så det kan kun lade sig gøre hvis man har en begrænsning på f.eks. 50 mb ram pr. slot... Men det har vi så valgt at ikke have...
Der kan jo godt være nogle der vil spille uden flere verdener og uden plugins/mods osv. som så ønsker at have mange slots på 1 gb ram...
Og så kan der være nogle, der gerne vil have mange verdener og masser af plugins og mods, men kun 3 slots på deres 1 gb ram.
Så det er faktisk en fordel for kunden, så man får hverken mere eller mindre end man betaler for;)
Det er muligt at vi ikke er de billigeste på international plan, og det har vi heller ikke nogen plan om at blive:P Men efter at have tjekket nogle få andre danske gamehosts, som også afregner deres servere pr. RAM, synes jeg vores priser er fine;)
Hvorfor vælge os?
Vi sælger i RAM (du får hvad du betaler for, hverken mere eller mindre.)
Hurtig support både tickets og livechat (som endda er online nu.)
Hjælp til installation af plugins osv.
Ingen lag
i går kl 20:33
198 visninger
Forfatter: Geden
i går kl 13:20
148 visninger
Forfatter: Geden
d. 17/06-2013 kl 14:59
316 visninger
Forfatter: Freddy1
i går kl 22:32
208 visninger
Forfatter: Mr_H4mm3r
d. 10/02-2013 kl 20:28
3809 visninger
Forfatter: MultiProGamming
i går kl 21:51
116 visninger
Forfatter: TortenSkjold
Skrev d. 12/07-2012 kl. 17:14
Hej
Vi skal snart til at igang med at sælge Minecraft servere hos PowerServers.dk, og derfor vil vi gerne vide hvad i synes om vores priser:
Alle priser er desuden inkl. setup og support.
512 mb = 50 kr.
1 gb = 100 kr.
1,5 gb = 150 kr.