Danmarks STØRSTE by server ... I - City
< | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | >
Det kan godt være det ikke kommer mig ved, men hvad for en pakke har i købt :) (Ram osv.) ? Tak for hurtig svar
OnlineKlubben.dk
"Vi spiller stort set alt"
IP: 46.253.196.51:28865
KUN 2 gb ram, men med den fart - vi får nye medlemmer, bliver vi helt sikkert snart nød til at opgradere til noget større.
OnlineKlubben er en klub på nettet for alle - Vi spiller stort set ALT - Ingen er for store, ingen er for små. Vi hygger og spiller til den store guldmedalje - Her er ALLE meget Velkommen - Kig forbi www.OnlineKlubben.dk
hey, hvordan kan det være at onlineklubben minecraft server er så godt sat op med plugin???? har i en prof til at hjælpe?????
Hey Lillemingo, det må jeg sige ja til - på trods af hans KUN 14 år, så syntes jeg han er en verdens mestre til at rode med servere. Du kan jo bare se resultatet, der kommer flere og flere medlemmer til. ;o)
OnlineKlubben er en klub på nettet for alle - Vi spiller stort set ALT - Ingen er for store, ingen er for små. Vi hygger og spiller til den store guldmedalje - Her er ALLE meget Velkommen - Kig forbi www.OnlineKlubben.dk
I burde nok overveje en rigtig dedikeret server. Fragnet er heller ikke så glad for +20 spillere og begynder ret hurtigt at lave Warnings (det kommer selvfølgelig også an på mængden af plugins)
Man kan få en fuld dedikeret maskine for omkring 500kr om måneden og det kan godt betale sig når vi begynder at se på Fragnets priser for 4gb maskiner
www.MineCraftListen.dk - Den Danske Minecraft Serverliste
www.wasteland.danskforum.net - What do we waste ? Blocks, and lots of them
http://www.facebook.com/WorldOfWasteland
Jeg mener faktisk vi har gjort det billigere endnu. På et tidspunkt lejede vi egen server - 8 gb, stod i Tyskland, mener de hed server4you. Den ga vi 300 for om måneden. Du har ret, 4 gb ved frag koster 5200 om året - VILDT billigt .. NOT.
Det er ret dyrt!
OnlineKlubben.dk
"Vi spiller stort set alt"
IP: 46.253.196.51:28865
Van_Helllsing, du har ret, det er faktisk ret dyrt. Mange TAK vikholt.
Vi bliver stadig flere og flere medlemmer - FEDT ..
Jeg vil klart anbefale serveren, Den er mega awesome.
Hej jeg spiller på en ny god server som er fantastistik god plug-ins Faction osv
Ip-en: 85.236.109.211:27765
Regler skal læses inde på serveren
Pisse fed server som bare bliver større og større for hvert minut. Elsker at side og spille på serveren det er det første jeg gør når jeg står op! :D Fortsæt det gode arbejde med at holde serveren kørende :D
Kan du uploade nogle flere billeder af empire state building? Det ser mega fedt ud :)
i går kl 22:06
343 visninger
Forfatter: BurningCreeperz
d. 10/02-2013 kl 20:28
2434 visninger
Forfatter: MultiProGamming
i dag kl 18:21
109 visninger
Forfatter: kannibaljoe
i dag kl 20:21
542 visninger
Forfatter: Frederikbontved
i dag kl 16:18
197 visninger
Forfatter: anton321m
i går kl 21:33
76 visninger
Forfatter: Meezeloen
Skrev d. 02/07-2012 kl. 07:29
Vores server er hostet hos Fragnet - Intet at klage over, og man får support med det samme, hvis man har spørgsmål.