Den Danske Minecraft Serverliste

Forum » Minecraft » Den Danske Minecraft Serverliste (136 indlæg) Vist 11728 gange
< | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >
#46: WilliamSchytte skrev d. 31/05-2012 kl. 09:51
freakdk skrev d. 30/05 kl. 16:24
Jaah det ser godt ud xcanner, dejligt at se der bliver lagt arbejde i det :), kan heller ikke klage over min rating... hæhæ
Men lad os sammen lægge hovederne i blød, og tænke over hvordan vi kan promovere siden, bare det at lægge den op her er, efter min mening, ikke tilstrækkeligt. Selvfølgelig vil det generere en del traffik, men langt fra alle danske Minecraft spillere bruger / kender til Minecraftforum.dk
Hvis nogle af de mere kendte danske Youtubere kunne fortælle om den i deres videoer?
#47: xcanner skrev d. 31/05-2012 kl. 13:03
Jaah det ser godt ud xcanner, dejligt at se der bliver lagt arbejde i det :), kan heller ikke klage over min rating... hæhæ
Men lad os sammen lægge hovederne i blød, og tænke over hvordan vi kan promovere siden, bare det at lægge den op her er, efter min mening, ikke tilstrækkeligt. Selvfølgelig vil det generere en del traffik, men langt fra alle danske Minecraft spillere bruger / kender til Minecraftforum.dk
Jeg håber at når stemme systemet er helt færdigt med Votifier support at kendskabet bliver lidt mere udbredt (hvis ejerne opfordre til at stemme)! 
Har også langt den op i et par andre fora, men ja der mangler bestemt kendskab til siden, gode råd er velkomne!
PS: Du får snart straffe point for et eller andet :)

www.MinecraftListen.dk - Den Danske Minecraft Spiller- & Serverliste
crafters.dk - It's all about the community...
#48: Mr_H4mm3r skrev d. 31/05-2012 kl. 22:06
xcanner skrev d. 31/05 kl. 13:03
Jeg håber at når stemme systemet er helt færdigt med Votifier support at kendskabet bliver lidt mere udbredt (hvis ejerne opfordre til at stemme)! 
Har også langt den op i et par andre fora, men ja der mangler bestemt kendskab til siden, gode råd er velkomne!
PS: Du får snart straffe point for et eller andet :)
Jeg kan da godt smide et par links ind på min side, hvor der er omkring 400 registeret brugere? :)

http://diacraft.com/
http://minestatus.net/7172-diacraft
#49: SkyderEfterLyde skrev d. 01/06-2012 kl. 07:32
Det synes jeg da bare du skal gøre, og det vil jeg da opfordre alle andre også til at gøre, Kunne måske være en god ide at få lavet et lille banner som folk kan smide på deres hjemmeside :)

www.MineCraftListen.dk - Den Danske Minecraft Serverliste
http://www.facebook.com/WorldOfWizards
#50: xcanner skrev d. 01/06-2012 kl. 10:12
SkyderEfterLyde skrev d. 01/06 kl. 07:32
Det synes jeg da bare du skal gøre, og det vil jeg da opfordre alle andre også til at gøre, Kunne måske være en god ide at få lavet et lille banner som folk kan smide på deres hjemmeside :)
Det kommer sammen med galleriet.

#51: xcanner skrev d. 01/06-2012 kl. 17:08
Så understøtter vi Votifier, samtidig får man nu 3 rating point pr. stemme!

#52: Battleroar skrev d. 01/06-2012 kl. 17:44
Ser sgu godt ud ;)
Godt arbejde xcanner.

Frygt ej mer, Battleroar er her!
#53: Pelle5 skrev d. 05/06-2012 kl. 13:34
Battleroar skrev d. 01/06 kl. 17:44
Ser sgu godt ud ;)
Godt arbejde xcanner.
Enig!
Har haft min server på listen i lidt tid, og det fungerer rigtig godt!

Kendt som Girafi / Gaddafi
Med-Ejer af THE MOBS
#54: xcanner skrev d. 05/06-2012 kl. 15:28
Pelle5 skrev d. 05/06 kl. 13:34
Battleroar skrev d. 01/06 kl. 17:44
Ser sgu godt ud ;)
Godt arbejde xcanner.
Enig!
Har haft min server på listen i lidt tid, og det fungerer rigtig godt!
Tak for det begge 2. Lige nu arbejder jeg på mulighed for at "gemme" login og minecraft navn under ens profil, for at gøre det nemmere at stemme. Derefter vil jeg gøre graferne mere brugervenlige...
Lidt længere ude i fremtiden, billedegalleri for servere og eventuelt en "event kalender" (hvis der er stemning for det).

#55: Mr_H4mm3r skrev d. 05/06-2012 kl. 17:32
Jeg kan ikke helt forstå, at man skal have en bruger, for at stemme? Hvorfor ikke bare 1 gang per ip? :)

http://diacraft.com/
http://minestatus.net/7172-diacraft
#56: julemand101 skrev d. 05/06-2012 kl. 17:51
Problemet er skoler, kollegier, bofælleskaber og lign. Det er ikke alle der har en unik IP per husstand og ved at kræve at lave en bruger vil der også komme flere brugere på systemet (man kunne forestille at der senere kommer nogle flere features der er nyttige hvis man er bruger på stedet).

Administrator for http://www.crafters.dk - It's all about the community
Administrator for http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux community
#57: Pelle5 skrev d. 05/06-2012 kl. 17:51
Mr_H4mm3r skrev d. 05/06 kl. 17:32
Jeg kan ikke helt forstå, at man skal have en bruger, for at stemme? Hvorfor ikke bare 1 gang per ip? :)
Enig med, at det bare skal være en gang pr. ip-adresse, med det andet system kan man jo bare lave en masse brugere og stemme.

Kendt som Girafi / Gaddafi
Med-Ejer af THE MOBS
#58: xcanner skrev d. 05/06-2012 kl. 19:25
Pelle5 skrev d. 05/06 kl. 17:51
Mr_H4mm3r skrev d. 05/06 kl. 17:32
Enig med, at det bare skal være en gang pr. ip-adresse, med det andet system kan man jo bare lave en masse brugere og stemme.
Oprindeligt ville jeg lave noget med at 1 stemme fra en bruger som er oprettet talte mere end 1 stemme anonymt. Problemet med "anonyme" stemmer at en anonym stemme kan låse en skole eller kollegie, og dermed "spærre" for at registreret brugere kan stemme. Kan godt være vi ender med dette system alligevel...
Fordelen ved at have en "registreret" bruger, skulle gerne komme senere, da der vil være flere muligheder for brugere som ikke har en server.
Og vi kontroller naturligvis for stemme snyd (alt bliver logget ved en stemme) :-)
Edit:
der fik jeg vist lige skrevet, hvad julemand101 allerede havde skrevet.... 

#59: SkyderEfterLyde skrev d. 06/06-2012 kl. 07:59
Sådan ren tankespind.
Kunne det være muligt at lave et plugin som kører på serverne, men som istedet for at lytte efter votes, ja så sendte votes til siden istedet for.
Så kunne folk bare skrive /vote
På den måde ville det kun være muligt at stemme på serveren når man var logget ind på den og votifier ville så stadig få info fra siden når der blev stemt.
Det ville da løse alle ovenstående problemer da man rent faktisk skal være på serveren og de fleste har nok ikke 20 kontoer at stemme fra

www.MineCraftListen.dk - Den Danske Minecraft Serverliste
http://www.facebook.com/WorldOfWizards
#60: xcanner skrev d. 06/06-2012 kl. 13:49
SkyderEfterLyde skrev d. 06/06 kl. 07:59
Sådan ren tankespind.
Kunne det være muligt at lave et plugin som kører på serverne, men som istedet for at lytte efter votes, ja så sendte votes til siden istedet for.
Så kunne folk bare skrive /vote
På den måde ville det kun være muligt at stemme på serveren når man var logget ind på den og votifier ville så stadig få info fra siden når der blev stemt.
Det ville da løse alle ovenstående problemer da man rent faktisk skal være på serveren og de fleste har nok ikke 20 kontoer at stemme fra
Ja det ville være teknisk muligt, og ikke videre teknisk svært, især hvis jeg kunne lokke julemand101 til at lave plugin delen :-)
Dog tror (jeg) at de danske serverne hellere vil benytte sig af allederede etableret "standarder" såsom Votifier, som så også kan benyttes på andre Minecraft serverlister.

< | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af JudexGaming
i dag kl 19:12
69 indlæg
1536 visninger
Af danni225
i dag kl 22:39
44 indlæg