Server
Er de tilsluttet til din hamachi? Hvis det i såfald ikke er en server der kræver hamachi eller andet, har dine venner en cracked version? Hvis de har en cracked version skal du ind i Server_properties og ændre Online Mode og skrive den om til false. Det kan være mange ting så måske, hvis du spørger de "andre", hvilken fejlrapport der kommer eller om den bare forbliver connecting server.
hej jeg har en server virker fint og det hele men jeg kan komme ind på den ved ''localhost'' ip'en men andre kan ikke komme ind ? hjælp mig tak
(1) dine venner skal vide din ip og hvilken port spillet kører på, porten står standard til 25565
(2) Hvis du ikke har "åben" port i din router,
er det eneste jeg vil anbefale dig, at lærer og sætte sig in it at portfoward sin router
fordi det kommer du til at skulle bruge forever, det bliver nok ikke lavet om de næste 10 år.
Du kan som alternativt bruge en VPN service som Hamachi (misforstået, det er til kontor brug)
eller tunngle (dedikeret til spil brug) Men at bruge disse software er ikke noget der hverken fremmer
eller giver positiv tilgang til din server.
så det bedste er og vil altid værer at lave en korrekt portforward, kan lige så godt lærer det
for så svært er det nu heller ikke :)
Sorry for lang tekst, men du skriver intet om hvad du har gjort eller noget om din opsætning
og jeg er ikke synsk/telepatisk så det er lidt svært at gætte hvad problemet er.
.Alt står i min profil.
hej der er mig stevsen38 har du været inde i minecraft TXT filen og ændre online mode til false?
så gør det
Det skal han da kun gøre hvis han ønsker at åbne op for dem der ikke gider betale for Minecraft.
Samtidig er det væsentlig mere usikkerts, da man kan snyde med sit Minecraft brugernavn når den står til false.
Wincey|Calleman812
www.youtube.com/Calleman812
www.youtube.com/BLOXdanmark
i dag kl 06:57
355 visninger
Forfatter: Frederikbontved
i dag kl 08:05
98 visninger
Forfatter: tobiasjelskov
i dag kl 07:29
103 visninger
Forfatter: anton321m
i går kl 20:36
190 visninger
Forfatter: tintir
d. 10/02-2013 kl 20:28
2219 visninger
Forfatter: MultiProGamming
d. 21/05-2013 kl 23:30
264 visninger
Forfatter: CruxGamePlay
Skrev d. 09/08-2011 kl. 16:34
hej jeg har en server virker fint og det hele men jeg kan komme ind på den ved ''localhost'' ip'en men andre kan ikke komme ind ? hjælp mig tak