minecraft server køb
< | 1 | 2 | 3 | 4 | >
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke skrive nye indlæg!
jeg skal have en minecraft server med 20-25 slots jeg havde tænk mig at købe her: http://www.speedgaming.pro/dk/server/minecraft
er det et godt sted?
Kan klart anbefale dig maxgree.com - Også dansk support :)
Farvel..
kender den men dyrt har ikke nok penge
efter jeg har forstået så koster det kun for mb eller hva nu det hedder også har man automatisk 99 slots... jeg er ikke sikker men tror jeg har læst det et sted..
[Redigeret] der er 100 slots udenset hvad, du kan selv læse det her "http://speedgaming.pro/dk/faq"
Hejsa Mathiasene1!
Jeg har lige fået min server fra Hostaltitude.
Kan klart anbefale dig at købe derfra. Du har mulighed for at købe med din mobil, via. OneBip.
De er samtidig også meget glade for at hjælpe. Hvis du vælger at købe fra Hostaltitude, kan du spare 50% på webhosting, hvis du også køber en minecraft server.
Hilsen Abidas.
HVORNÅR GÅR DET OP FOR FOLK, AT FACTION SERVERE ER FOR MAINSTREAM?
Minecraft Navn: Nelena
Fornavn: Tobias
jeg synes at speedgaming er best og billigst og kender en da ha en intet lagg har rent faktisk aldrig opdagett lagg på serveren
jeg synes at speedgaming er best og billigst og kender en da ha en intet lagg har rent faktisk aldrig opdagett lagg på serveren
Du siger at speedgaming er billigst? Tror overhovedet ikke du har kigget på mit link.
På speedgaming koster 1024 mb ram 148 kroner /måneden. På hostaltitude koster 1024 mb ram kun 19.95$ (cirka 100 kroner.)
Abidas.
Du siger at speedgaming er billigst? Tror overhovedet ikke du har kigget på mit link.
På speedgaming koster 1024 mb ram 148 kroner /måneden. På hostaltitude koster 1024 mb ram kun 19.95$ (cirka 100 kroner.)
Abidas.
jeg ku ikke finde der hvor man købte sry
Du har nok ret Abidas, men stadig så er speedgaming det bedste :)
Både og! Speedgaming tilbyder dansk support, og det er bare dejligt. Men hvis du så er interesseret i webhosting, domæne (you name it,) så er speedgaming ikke stedet. Hostaltitude tilbyder billige servere, billig webhosting, rigtig god support, domæne og meget få lags. Nogle gange sker det at de tilbyder tilbud på forskellige ting.
Abidas.
jeg ku ikke finde der hvor man købte sry
Abidas.
adias jeg hved det er biliger nu men tror speedgaming for en da har haf så en serer no lagg opdage aldrig lagg
i går kl 18:31
470 visninger
Forfatter: Frederikbontved
d. 10/02-2013 kl 20:28
2337 visninger
Forfatter: MultiProGamming
i går kl 20:24
203 visninger
Forfatter: tobiasjelskov
i går kl 20:06
74 visninger
Forfatter: Hanni1010