Film og Musik!

Forum » Minecraft » Film og Musik! (16 indlæg) Vist 436 gange
< | 1 | 2 | >
#1: LLAndersen skrev d. 05/07-2013 kl. 21:53
Hej Mennesker!

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man kan hente et godt program til at downloade torrentfiler som ikke er bittorrent?? Hjælp gerne og jeg giver også mine sider ud i PM
#2: Dreep skrev d. 05/07-2013 kl. 21:55
Jeg bruger Vuze

http://www.vuze.com/download/

Hej. :-D

#3: TuttiFruzzi skrev d. 05/07-2013 kl. 23:15
Du kan da prøve Utorrent?

http://www.utorrent.com/
#4: DennisSkov skrev d. 05/07-2013 kl. 23:19
Vi må selvfølgelig gå ud fra, at der er tale om film og musik, der ikke er beskyttet af ophavsret. :)
Når jeg ser, at du omtaler dine sider, som om de er hemmelige, så tegner det dog på, at der er tale om deling af ophavsret-beskyttede filer. Ikke lovligt :) Vil du absolut tale om det, så findes der en masse fildelingsfora. Det hører ikke just hjemme på et Minecraft forum :)

Prima Servers - Danmark bedste servere til Danmarks bedste priser. Vi yder den bedste support, du nogensinde har hørt om - pluginsupport er inkluderet.
Nu med servere i Danmark!
#5: DanielBanielDK skrev d. 06/07-2013 kl. 00:09
DennisSkov skrev d. 05/07 kl. 23:19
Vi må selvfølgelig gå ud fra, at der er tale om film og musik, der ikke er beskyttet af ophavsret. :)
Når jeg ser, at du omtaler dine sider, som om de er hemmelige, så tegner det dog på, at der er tale om deling af ophavsret-beskyttede filer. Ikke lovligt :) Vil du absolut tale om det, så findes der en masse fildelingsfora. Det hører ikke just hjemme på et Minecraft forum :)
Lige præcis! Det hører ikke til her.. 

Signatur?
http://www.youtube.com/user/DanielBanielDK?feature=mhee 
#6: Legacyraid skrev d. 06/07-2013 kl. 08:36
Utorrent er det bedste og det hurtigste
#7: shukbob skrev d. 06/07-2013 kl. 09:13
Nu er jeg bange for at du downloader ulovlige torrents. Det er overhovedet ikke godt. PS: uTorrent og BitTorrent er lavet af de samme personer hvis i tjekker deres sider ud :P
Men du ved godt at de såkaldte "RettighedsAlliancen (tidligere AntiPiratGruppen)" går ind og downloader filerne fra disse torrents programmer og kan spore Seedersne. Som du er, når du har downloadet en fil :)

Med venlig hilsen
Alexander Matzen
FL Web/UI Designer
#8: Battleroar skrev d. 06/07-2013 kl. 10:19
shukbob skrev d. 06/07 kl. 09:13
Nu er jeg bange for at du downloader ulovlige torrents. Det er overhovedet ikke godt. PS: uTorrent og BitTorrent er lavet af de samme personer hvis i tjekker deres sider ud :P
Men du ved godt at de såkaldte "RettighedsAlliancen (tidligere AntiPiratGruppen)" går ind og downloader filerne fra disse torrents programmer og kan spore Seedersne. Som du er, når du har downloadet en fil :)
Og ellers kan man jo bare slå seeding fra ;)

RettighedsAlliancen går mere efter de store uploadere, ikke downloaderne.

Frygt ej mer, Battleroar er her!
Minecrafthosts.dk - Det fortrukne sted for hosts og brugere, at blive bedømt og bedømme
#9: DennisSkov skrev d. 06/07-2013 kl. 16:59
Grådighedsalliancen går ikke efter normale downloadere. De går efter dem, der uploader piratkopier - hvad endten du bare reuploader det eller du selv har lavet uploadet (der sker altså ikke en fløjtende fis ved at seede et par timer, som de fleste private trackere kræver).
Du kommer ikke i fængsel for at sidde stille derhjemme og downloade en film eller et enkelt nummer. Begynder du derimod at sælge det, du har downloadet ulovligt, så fortjener du næsten en bøde på et par hundrede tusinde, som du også risikerer at få :-). Der er ikke beviser nok i, at APG tager et screendump af din IP, der leecher en eller anden film.
Hvor mange danskere har vi hørt om, som er blevet nuppet af APG? Jeg har fulgt med i et godt stykke tid, og det kan tælles på én hånd. Jeg har hørt om én person, der er blevet nuppet for piratkopiering, og det er Halfdan Timm - ejeren af gratisfilm.info. Han bloggede om fildeling, og så fik han pludselig besøg af to betjente. Hvad var grundlaget for anholdelsen (der er INTET kriminelt i at blogge om fildeling)? Grundlaget var, at han var ejer af Danmarks største tracker - en kæmpe løgn, hvilket efterfølgende også blev bevist. De havde ingen beviser på, at han havde nogle relationer til staben bag trackeren, men han fik alligevel en kæmpe bøde, da de havde ransaget hans hjem og fundet ganske få film og albums. Smart som APG styrer spillet - har de mistanke om noget, så finder du bare på et grundlag, og om der er hold i det er sådan set lige meget, for du finder ikke mange hjem uden piratkopierede filer, og så klapper fælden.

Fantastisk at du får en bøde på mindre end 1000 kroner for at køre 10 km/h for stærkt og risikere at dræbe folk, men downloader du en film og bliver taget for det, så står du fandeme i gæld resten af dit liv :)

Prima Servers - Danmark bedste servere til Danmarks bedste priser. Vi yder den bedste support, du nogensinde har hørt om - pluginsupport er inkluderet.
#10: Rampagerabbit skrev d. 06/07-2013 kl. 17:10
Og dem som så henter via Torrents er så selve uden om det hvis de bliver snuppet. Det er for let for dem der bekæmper dette at finde frem til person som deler via Torrents. Nu hvor i allerede er inde på snakken om ulovlig deling, så benyt dig af Warez sider i steder for, endnu bedre er NZB index det så kaldet Usernet, dermed er du endnu bedre beskytte, da det sort set er umuligt at spor dig ved brug af Usernet/Warez direcet downloads sider.
Dog dog, så skal vi dog ikke snakke om ulovligheder på Minecraftforums, så jeg antager at denne tråd bliver slettet om lidt.
RR
#11: DennisSkov skrev d. 06/07-2013 kl. 17:19
1. RA går ikke efter downloadere. Så ville mere end 3/4 af hele Danmarks befolkning have en kæmpe gæld pga. det (der er ikke én person, der kan bilde mig ind, at de aldrig har haft hentet et stykke musik ned til deres mobil eller andet, uden at have rettighederne til det, medmindre personen er tudsegammel)
2. Uanset om du bruger eMule, DD/Warez, NZB, Torrents eller hvad pokker du bruger, vil det altid være muligt at spore dig. 
3. Der har været en admin på forummet, og tråden behøver egentligt ikke lukkes. Der kan sagtens debatteres om alt muligt (tråden ligger bare forkert), men hvis der på et tidspunkt er en, der opfordrer eller guider folk igennem ulovlig downloading via bittorrent klienter eller andet, så må tråden jo lukkes med det samme :)

#12: Battleroar skrev d. 06/07-2013 kl. 17:24
Faktsik har Rampage ret, det er imod reglerne at disskutere ulovlige ting på forumet - Så hvis vi holder os til at OP skal have hjælp, med at downloade lovlige ting - Så det gør ikke noget han bliver set af APG eller andre grupper ;)

Frygt ej mer, Battleroar er her!
Minecrafthosts.dk - Det fortrukne sted for hosts og brugere, at blive bedømt og bedømme
#13: Rampagerabbit skrev d. 06/07-2013 kl. 17:28
Jeg vil ikke give dig helt ret i punkt 2, delvis ret måske når det kommer til torrents download. Warez/usernet er stadig en til som APG ikke kan gøre noget imod, da de simpelhed ikke har muligheden for at trace disse på sammenvis som med Torrents. Det eneste våben imod disse er at lave en DMCA request mod de sider som hoster links til Warez/Usernet links, og på den måde få dem til at tage dem ned.
#14: Rampagerabbit skrev d. 06/07-2013 kl. 17:31
LLAndersen skrev d. 05/07 kl. 21:53
Hej Mennesker!

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man kan hente et godt program til at downloade torrentfiler som ikke er bittorrent?? Hjælp gerne og jeg giver også mine sider ud i PM
Kunne du så ikke lige fortælle os om dette er til lovlig brug eller ulovlig brug? Lovlig brug, så kan vi diskutere videre, ulovligt brug, så bedes i lukke tråden.
#15: DennisSkov skrev d. 06/07-2013 kl. 17:53
Rampagerabbit skrev d. 06/07 kl. 17:28
Jeg vil ikke give dig helt ret i punkt 2, delvis ret måske når det kommer til torrents download. Warez/usernet er stadig en til som APG ikke kan gøre noget imod, da de simpelhed ikke har muligheden for at trace disse på sammenvis som med Torrents. Det eneste våben imod disse er at lave en DMCA request mod de sider som hoster links til Warez/Usernet links, og på den måde få dem til at tage dem ned.
Altså nu er det jo i teorien muligt at trace alt. Hvorvidt det kan gøres lovligt (hvilket de skal gøre), er jeg dog ikke sikker på. Jeg har hørt om enkelte episoder i udlandet, hvor det lands svar på RettighedsAlliancen havde uploadet en fil på diverse trackere og usenet, og et eller andet gjorde det muligt at spore ALT aktivitet på det upload - hvordan de gjorde det, har jeg ikke den fjerneste idé om, men jeg kan næppe snydes til at tro, at den ville kunne gå i Danmark.
Men igen: Man behøver ikke beskytte sig, hvis man bare er leecher. De går ikke efter småkriminelle (det ville koste for mange penge). I stedet går de efter "bagmændende" - får de fat i alle uploaderne, så er der ingen til at dele :P

< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Pyrros
i dag kl 14:39
22 indlæg
190 visninger
Hvor længe holder en Macbook?
Forfatter: Cathrine_4