Få en GRATIS minecraft server (Ranks er sat op) - Download

Forum » Minecraft server » Få en GRATIS minecraft server (Ranks er sa.. (21 indlæg) Vist 2008 gange
< | 1 | 2 | >
#1: Frede2608 skrev d. 24/06-2013 kl. 18:43

Hvad syntes i om det?
http://www.mediafire.com/download/66x6gh93th6dvdn/32_og_64_BIT.rar

Jeg er rigtig god til at bygge i Minecraft, og jeg uploader en masse fede billedere på Minecraftforum.dk

Hjemmeside:
Der arbejdes!

Server:
Åbner snart!
#2: Mr_H4mm3r skrev d. 24/06-2013 kl. 18:46
Er lidt forvirret? Er det en server host man får eller filerne til en minecraft server? Forresten så er det dumt at lave et link i et billede da man ikke kan trykke. Og hvor kontakter man jeres support?!? Ellers ser det vel meget fint ud.
Edit: 
Okay du rettede linket nederst nu :)

http://diacraft.com/
http://minestatus.net/7172-diacraft
#3: josefsens-dk skrev d. 24/06-2013 kl. 18:50
Hvor er jeres support?
Hvorfor har i valgt factions som standard plugin? - Man kunne evt lave en med og en uden.

level-seed=calbeltv!
server-ip=PASTE YOUR HAMACHI IPV4 ADDRESS HERE
Så i går udfra at folk både læser den igennem samt bruger hamachi? ;)
Og der inkluderer simpelthen world også? :D - Inkl. seed og det hele. - Det er vel fordi man kan tænke sig serverne skal være ens? :P - Eller er der en større grund til det?
Hvorfor har i i øvrigt et teamviewer logo på jeres billede?
Det var vist nok spørgsmål.. Hehe ;)

//fresser
#4: Hald skrev d. 24/06-2013 kl. 18:56
Måske vil en video hjælpe? Ellers ser det fint ud :)

..
#5: danni225 skrev d. 24/06-2013 kl. 19:03
Er det ikke bare en efterligning af det Runner_up lavede i sin tid?
hvor han ville lave forskellige basis minecraft servere folk kunne hente i stedet for at lave dem selv.
hele iddéen ligner for mig et ripoff fra Runner_up 

Kritisk, direkte og uden filter.
#6: Runner_Up skrev d. 24/06-2013 kl. 19:32
#5: Det kunne man jo argumentere for at det er, men jeg synes da det er helt i orden at nogen laver noget lignende. Min ide var skam heller ikke unik, da mange plugins faktisk fås på den måde der (fx Essentials). 
Til trådstarteren: Held og lykke med projektet! Forklar evt. lidt mere om hvordan det hele fungere, og hvad det er for noget support du/i tilbyder. 

Mvh. Sigurd | Nyudnævnt Moderator - Brug for hjælp? Send mig en PM, så skal jeg nok kigge på det.
#7: PrincePouze skrev d. 25/06-2013 kl. 14:13
Hvor finder man lige præsic der hvor man skal putte sin Hamachi IPV4 ind henne? :-)
#8: josefsens-dk skrev d. 25/06-2013 kl. 15:02
server.properties #7

//fresser
#9: PrincePouze skrev d. 25/06-2013 kl. 15:13
josefsens-dk skrev d. 25/06 kl. 15:02
server.properties #7
Jeg kan ikke åbne den? O.o
#10: josefsens-dk skrev d. 25/06-2013 kl. 15:32
Kan anbefale dig at hente notepad++ eller anden editor. Skulle dog også mene at notepad fra windows kan gøre det.

//fresser
#11: Frede2608 skrev d. 25/06-2013 kl. 15:50
#1 Du får en hel Server, og nej det er ikke en host du får. Det er en Bukkit Server som du får med alle filer på. Vi har en Support, og jeg vil med glæde hjælpe alle med serveren, hvis de sender mig en PM her over MinecraftForum. :)
#2 Vi har valgt Factions, da vi oplever mange her på Minecraftforum som har fået en forkert Faction Plugin, bla dem der bruger Maxgree da de ikke tilbyder FTP. Mange kan dog ikke finde ud af at portforwarde, men man kan også putte sin normale IP adresse der på.
Du kan overfører din egen verden og bare fjerne calbeltv/1 fra Level seed hvis man vil. Vi ønsker på ingen måde at folk får den samme verden, det er derfor de jo kan overfører sin egen verden. Det ville ikke være muligt at når de downloadede serveren (den vi har smidt ind) at de så får en verden som ikke er den samme som den anden.
Vi har sat Teamviewer logo på, fordi at det viser at vi ikke vil sætte det op for dig personligt. :)
#3 En hjælpe video er straks på vej! :-)
#4 Det er på ingen måde en kopi af det Runner_Up har lavet, da jeg slet ikke vidste han havde lavet det.
#5 Vi tilbyder kun PM support, og jeg har nogle stykker som er igang med en hjemmeside hvor der kommer en rigtig god Support.
#6 Du finder den i server.properties - Hvor du også kan slå PVP til.

#7 Jeg vil klart anbefale Notepad++ eller bare notepad som er med i Windows.
#8 Tak for hjælpen Lau, det gør det meget nemmere når andre også hjælper hinanden.
Hvis der er flere spørgsmål, må i endelig skrive! :-)
Med venlig hilsen
Frede

Jeg er rigtig god til at bygge i Minecraft, og jeg uploader en masse fede billedere på Minecraftforum.dk

Hjemmeside:
Der arbejdes!

Server:
Åbner snart!
#12: josefsens-dk skrev d. 25/06-2013 kl. 21:54
Lige en sidste ting. Med mindre du er på avancerede server-setups med flere ip'er, skal du ikke definere nogen ip i server-ip= :) (med untagelse af hamachi, som jo faktisk også tilføjer en ekstra ip til en vpn. (kort sagt..))

//fresser
#13: Frede2608 skrev d. 25/06-2013 kl. 21:57
It´s correct. 

Hjemmeside:
Der arbejdes!

Server:
Åbner snart!
#14: Spirit55555 skrev d. 25/06-2013 kl. 22:25
josefsens-dk skrev d. 25/06 kl. 21:54
Lige en sidste ting. Med mindre du er på avancerede server-setups med flere ip'er, skal du ikke definere nogen ip i server-ip= :) (med untagelse af hamachi, som jo faktisk også tilføjer en ekstra ip til en vpn. (kort sagt..))
Det er så ikke helt korrekt. Du behøver ikke tilføje din Hamachi IP, da Minecraft som standart lytter på alle interfaces på din PC.
Så med mindre man hoster flere servere på flere IP'er på samme PC, er det ikke nødvendigt.

EverPvP - Et skridt længere… - everpvp.dk
#15: DennisSkov skrev d. 26/06-2013 kl. 01:03
Var det ikke også det, han sagde?
< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af DennisSkov
i dag kl 11:12
31 indlæg
225 visninger